دلوان مد یک میراث خانوادگیه که پس از گذشت حدود 100 سال همچنان باقی مانده است. شروع این کسب و کار خانوادگی از یک خانه در یکی از روستاهای اصفهان آغاز شده و در حال حاضر در یک مغازه در شهرری ادامه دارد.
در آن زمان، فروشگاه های امروزی، مخصوصا در مناطق دوردست، شکل امروزی نداشته و عموما در خانه ها برپا بود. این حرفه در خانواده ما، زمانی آغاز شد که پدربزرگ و مادربزرگ من تصمیم گرفتند با راه اندازی یک هایپرمارکت سنتی-خانگی بیشتر نیازهای یک روستا را تامین کنند. این اتفاق در یک خانه بزرگ سنتی – خانه ای که در وسط آن یک حیاط و دورتادور آن اتاق های کوچک و بزرگ با دیوارهای کاهگلی و در و پنجره های مشبک رنگی داشت، شروع شد. حیاط خانه یک حوض کوچک و یک باغچه با یک درخت بلند داشت. دسترسی به حیاط توسط یک درب چوبی بزرگ با کوبه های آهنی، یکی برای خانم ها و دیگری با نشان شیر برای آقایان، و کلون بود که پس از باز شدن وارد یک دالان سرپوشیده و پس از آن حیاط می شد. در گذشته های دور تر، هر کدام از اتاق ها محل زندگی یک خانواده بود. اما پس از آن، هر اتاق (غرفه) به فروش یک نوع محصول اختصاص یافت. این اتاق ها محل فروش انواع پارچه، لوازم خرازی، لباس زنانه، مردانه، بچه گانه، فرش، محصولات غذایی و بهداشتی، گوشت، لوازم خانگی (بلورجات و وسایل پلاستیکی) بود که عموما از بازار اصفهان (سبزه میدان) و منابع محلی تامین می شد. در بیرون خانه، مغازه ای هم بود که توسط پدر بزرگم برای فروش نفت و پس از آن برای تامین بنزین اهالی روستا، اداره می شد. اگرچه این کسب و کار خانوادگی سال های زیادی به همان شکل ادامه داشت، با مهاجرت به تهران و کهولت سن پایان یافت و جای آن را فروشگاه های کوچک متعددی گرفت.
شروع مجدد این کسب و کار با تاسیس دلوان مد (برگرفته از نام نتیجه ی دختری همان زوج) در سال 1399 به صورت فروشگاه حضوری در شهرری آغار شد. خوشبختانه، دلوان مد توانست در طی این سال ها جایگاه خوبی بین مشتریان پیدا کند. مهم ترین ویژگی های دلوان مد از نظر مشتریان، کیفیت و قیمت مناسب محصولات در کنار پرسنل خوشرو و بااخلاق بوده است.
در فاز دوم توسعه خود، دلوان مد همکاری خودش را با “دیجی کالا” که زمانی خوش نام ترین پلتفرم بازار آنلاین ایران بود، آغاز کرد و توانست بعد از گذشت حدود سه سال عضویت در دیجی کالا، جز فروشندگان مورد اعتماد خریداران قرار بگیرد. این اعتماد با توجه به سه اصل مهم “تامین به موقع“، “تعهد ارسال“، و “بدون مرجوعی” روی داده که باعث شد دلوان مد در دسته بندی فروشندگان با “عملکرد عالی” با درصد رضایت بالا قرار بگیرد. اگرچه این همکاری بدلیل هزینه های جانبی فروش بسیار زیاد در دیجی کالا، دیگر ادامه ندارد. خوشبختانه، در سال 1403، دلوان مد توانست در فاز سوم توسعه خود با ایجاد وب سایتی با همین نام فروش غیرحضوری خود را توسعه دهد. تمام تلاش مجموعه دلوان مد رسیدن به اهداف زیر است
- تنوع بالا
- قیمت مناسب
- کیفیت مطلوب
- ایجاد تجربه ای رضایت بخش و آسان برای مشتری
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.
با احترام
09124036640
ahmadferdowsi89@gmail.com